ΔΕΦΑΘ 2012/2025 : download2012/2025.pdf
H αρμοδιότητα για την εγγραφή στο μητρώο μελών του Π.Σ.Ε. ανήκει στο Περιφερειακό Τμήμα (Π.Τ.) της περιοχής, όπου ο ενδιαφερόμενος εργοθεραπευτής προτίθεται να ασκήσει το επάγγελμά του και στο οποίο ο ανωτέρω οφείλει να υποβάλει τη σχετική αίτησή του. Επομένως, η προσβαλλόμενη σιωπηρή απόρριψη της αίτησης της αιτούσας, που προέρχεται από το, εδρεύον στην Αθήνα, 1ο Περιφερειακό Τμήμα δεν είναι επιβεβαιωτική της προγενέστερης σιωπηρής απόρριψης αντίστοιχης αίτησης της σε άλλο Περιφερειακό Τμήμα.
ΔΕ.ΘΕΣ 95/2025 : download95.pdf
Προσφυγή κατά απόφασης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων που δέχθηκε εν μέρει ενδικοφανή προσφυγή ανώνυμης εταιρείας και προέβη σε διόρθωση του προηγούμενου προσδιορισμού κύριου φόρου εισοδήματος της και επιβλήθηκαν σε βάρος της προσφεύγουσας διοικητικές κυρώσεις και συγκεκριμένα χρηματικά πρόστιμα λόγω μη ανταπόκρισης σε φορολογικό έλεγχο και έκδοσης εικονικών φορολογικών παραστατικών. Διαδικασία προσδιορισμού της αρμοδιότητας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων επί χρηματικών διαφορών που απορρέουν από τον καταλογισμό ή την οποιασδήποτε άλλης φύσης βεβαίωση με την ίδια πράξη περισσοτέρων ποσών κατά του ίδιου υπόχρεου. Αν διά της ιδίας απόφασης της διοίκησης απορριφθεί ενδικοφανής προσφυγή που στρεφόταν κατά περισσότερων καταλογιστικών πράξεων της φορολογικής Αρχής, η απόφαση αυτή αναλύεται σε τόσες απορριπτικές πράξεις όσες και οι προσβληθείσες. Αντίστοιχη ρύθμιση επί επιβολής διά της ιδίας πράξης της διοίκησης κύριου και πρόσθετου αντίστοιχα φόρου. Διαδικασία εξωλογιστικού προσδιορισμού ακαθάριστων εσόδων και καθαρών εισοδημάτων επιχείρησης κατά την κείμενη φορολογική νομοθεσία.
ΔΕ.ΘΕΣ. 342/2023 : download342.pdf
Προσφυγή εργοδότη κατά Πράξης Επιβολής Προστίμου κατά Ν. 4255/2014 και την Υ.Α. Φ11321/11115/02.06.2014 λόγω μη καταχώρησης εργαζομένων στον πίνακα προσωπικού. Προϋποθέσεις δημιουργίας δεδικασμένου κατά τον ΚΔΔ από τελεσίδικες και ανέκκλητες αποφάσεις διοικητικών δικαστηρίων. Περιεχόμενο του ως άνω δεδικασμένου που καταλαμβάνει τόσο το κύριο ζήτημα που κρίθηκε αλλά και ζητήματα που κρίθηκαν παρεμπιπτόντως από το εκδόσαν την τελεσίδικη και ανέκκλητη απόφαση. Αναγκαίες περιστάσεις επέκτασης του δεδικασμένου και στα προδικαστικά ζητήματα. Υποκειμενικό πεδίο ισχύος αυτού. Έννομες συνέπειες συνδρομής του.
ΔΕΦΘ 84/2021 : download84.pdf
Μη νόμιμη εκλογή σε θέση μέλους ΔΕΠ. Παράλειψη της υποχρεωτικής καταχώρησης- ανάρτησης της διδακτορικής διατριβής μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ΑΠΕΛΛΑ. Η προσβαλλόμενη απόφαση του Πρύτανη ΑΠΘ περί αναπομπής της διαδικασίας της επίμαχης εκλογής της αιτούσας παρίσταται νομίμως και επαρκώς αιτιολογημένη, καθόσον αφορά στην παράλειψη της υποχρεωτικής καταχώρισης-ανάρτησης της διδακτορικής διατριβής της αιτούσας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ΑΠΕΛΛΑ.
ΔΕΦΘ 941/2021 : download941.pdf
Τελωνειακή παράβαση. Επιβολή πολλαπλών τελών για τελωνειακή παράβαση λαθρεμπορίας. Η αρχή ne bis in idem. Τεκμήριο αθωότητας. Αμετάκλητη αθωωτική δικαστική απόφαση από την ποινική κατηγορία του αδικήματος της λαθρεμπορίας αυτοκινήτου. Το Δικαστήριο, λαμβάνοντας υπόψη ότι η τελωνειακή παράβαση της λαθρεμπορίας προβλέπεται από το νόμο ως διοικητικό αδίκημα, για τον καταλογισμό του οποίου απαιτείται άμεσος δόλος του παραβάτη-φυσικού προσώπου, σε σχέση με τη μη καταβολή των οφειλόμενων δασμών και φόρων, οι οποίοι καταλογίζονται χωριστά και δεν περιλαμβάνονται στο επιβαλλόμενο πολλαπλό τέλος, κρίνει ότι συντρέχουν εν προκειμένω οι προϋποθέσεις εφαρμογής της διάταξης του 7ου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ και συνεπώς οι προϋποθέσεις εφαρμογής του κανόνα ne bis in idem, με συνέπεια να μην δικαιολογείται η διατήρηση της επιβληθείσας στον εκκαλούντα διοικητικής
ΔΕΦΘ 2270/2019 : download2270.pdf
Συμπληρωματική περαίωση πράξεων επιβολής προστίμου ΚΒΣ δυνάμει των διατάξεων του Ν.3888/2010 και της ΠΟΛ 1019/2011 με μείωση των ποσών των επιβληθέντων προστίμων στο 1/5.Νόμιμο το σχετικό αίτημα του φορολογούμενου.Απορρίπτει την έφεση του Δημοσίου.
ΔΕΦΘ 1071/2019 : download1071.pdf
ΕΦΚΑ. ΟΑΕΕ. Διαδοχική ασφάλιση. Εκπρόθεσμη προσκόμιση δικαιολογητικών για την έκδοση του πιστοποιητικού επαγγελματικής ασφάλισης. Τρίμηνη η προθεσμία που προβλέπεται στη νομοθεσία του ΟΑΕΕ για την υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων, μετά από την υποβολή προς αυτόν αίτησης απονομής σύνταξης εκ μέρους του ασφαλισμένου. Σε περίπτωση μη προσκόμισής τους εντός του τριμήνου, επέρχεται ως έννομη συνέπεια η μετάθεση του χρονικού σημείου έναρξης της καταβολής της σύνταξης από την ημερομηνία υποβολής της νέας αίτησης. Αντιθέτως, στην περίπτωση που ο ΟΑΕΕ είναι όχι ο απονέμων αλλά συμμετέχων φορέας σε σύνταξη, δεν ορίζεται τρίμηνη προθεσμία για την υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων προκειμένου να εκδοθεί, περαιτέρω, η ζητηθείσα εκ μέρους άλλου απονέμοντος φορέα, βεβαίωση του ως άνω Οργανισμού ως συμμετέχοντος φορέα, περί των στοιχείων ασφάλισης του ασφαλισμένου.
